Qishloqda arzon uy-joy dasturi – DLI Review konsalting firmasi

Muddati

2020 yil oktyabr - 2020 yil dekabr

Mijoz

Iqtisodiyot vazirligi / OTB / AARC Uzbekistan

Loyihadagi roli

Sub maslahatchi

Hududlar

Andijon viloyati, Buxoro viloyati, Jizzax viloyati, Qashqadaryo viloyati, Navoiy viloyati, Namangan viloyati, Samarqand viloyati, Surxondaryo viloyati, Sirdaryo viloyati, Toshkent viloyati, Fargʻona viloyati, Xorazm viloyati, Qoraqalpogʻiston Respublikasi

Maqsadlar:

Qishloqda arzon uy-joy dasturi (ARHP yoki dastur) OTBning O‘zbekistonga krediti bo‘lib, natijalarga asoslangan kreditlash (RBL) usulidan foydalangan holda ishlab chiqilgan. 500 million dollarlik dastur Oʻzbekiston hukumatiga arzon uy-joylar bilan taʼminlash orqali Oʻzbekiston qishloqlaridagi hayot sifatini yaxshilashga yordam berishga qaratilgan. Dastur sakkiz (8) nafaqa bilan bog’liq ko’rsatkichlarni (DLI) o’z ichiga oladi. Dastur doirasidagi to‘lovlar ushbu maqsadlarga muvaffaqiyatli erishish bilan bog‘liq.

DLIlar. OTB dasturni samarali amalga oshirish va monitoringini qo’llab-quvvatlash uchun hukumatga texnik yordam (TA) grantini taqdim etadi. Tavsiya etilgan texnik xizmat ko’rsatish tadbirlari ARHPni samarali boshqarish va amalga oshirish uchun dastur tizimlarini mustahkamlashni qo’llab-quvvatlashni o’z ichiga oladi, birinchi navbatda, DLI va DLI bo’lmagan faoliyatni monitoring qilish, dastur va xaridlar bo’yicha harakatlar rejalari, shuningdek, ishonch va ishonchlilik jihatlari.

Kompaniya quyidagi faoliyat turlarini amalga oshiradi:

  • Agar kerak bo’lsa, ikkilamchi manbalardan belgilangan DLI ko’rsatkichlari va boshqa tegishli ko’rsatkichlarga erishish bo’yicha qo’shimcha ma’lumotlarni to’plash;
  • Gender tengligi bo’yicha harakatlar rejasini (GEAP), Atrof-muhit va ijtimoiy boshqaruv rejasini (ESMP), ko’chirish rejasini, maslahatlar va boshqa ijtimoiy rivojlanish hujjatlarini tayyorlash;
  • Atrof-muhitni muhofaza qilish, ijtimoiy boshqaruv tizimi (ESMS) va ko’chirish rejasi bo’yicha hisobotlarni aniq sozlang. Mahalliy hamjamiyat (mahalla) va ishtirokchi tijorat banklari darajasida benefitsiarlarni tanlash jarayonining amalga oshirilishini baholash;
  • Test uchun taqdim etilgan ma’lumotlar va ARHP mintaqalaridan statistik ahamiyatga ega tasodifiy namunani aniqlang;
  • SARHP va ARHP doirasida benefitsiarlarni tanlash bo’yicha hukumat nizomini qayta ko’rib chiqish;
  • Mahalliy hamjamiyat (mahalla) va ishtirokchi tijorat banklari darajasida benefitsiarlarni tanlash jarayonining amalga oshirilishini baholash;
  • Ekologik va ijtimoiy boshqaruv tizimi (ESMS) doirasida hisobotlarni yakunlash;
  • Audit natijalari, shu jumladan belgilangan DLIga erishish darajasi (to’liq yoki qisman) to’g’risida hisobot tayyorlash va OTBga taqdim etish; va auditorlik hisobotining OTB uchun maqbulligini ta’minlash;
  • Test uchun taqdim etilgan ma’lumotlar va ARHP mintaqalaridan statistik ahamiyatga ega tasodifiy namunani aniqlang;
  • SARHP va ARHP doirasida benefitsiarlarni tanlash bo’yicha hukumat nizomini qayta ko’rib chiqish;
  • Mahalliy hamjamiyat va ishtirokchi tijorat banklari darajasida benefitsiarlarni tanlash jarayonining amalga oshirilishini baholash;
  • Hamkorning 2017 yil uchun belgilangan DLI va tanlangan nodavlat DLI doirasidagi maqsadlarga erishish to’g’risidagi hisobotini (MMU/MOE) ko’rib chiqish;
  • Hukumat hisobotini (MMU/MOE) tayinlangan DLI va tanlangan noDLI bo’yicha yillik maqsadlarga erishish bo’yicha ko’rib chiqish;
  • Test uchun taqdim etilgan ma’lumotlar va ARHP mintaqalaridan statistik ahamiyatga ega tasodifiy namunani aniqlang;
  • Pudratchilarni ro’yxatga olishning aniq va takomillashtirilgan mezonlari amalga oshirilishini tasdiqlash, ular jamoatchilikka ochiq bo’lishi kerak;
  • Shartnoma paketining o’rtacha hajmi kamida 12 uy-joy bo’lishi bilan shartnomalar paketining samaradorligini baholash;
  • Xaridlar bo‘yicha harakatlar rejasining bajarilishini tahlil qilish va xaridlar bo‘yicha milliy islohot va dasturni amalga oshirish natijalarini umumiy baholash asosida zarur o‘zgartirishlar kiritish;
  • OTB jamoasi va hukumatga xaridlar bo‘yicha harakatlar rejasini amalga oshirishda va milliy xarid tizimini mustahkamlashda yordam berish;
  • OTB xodimlariga xaridlarni isloh qilish tashabbusi bilan bog’liq turli boshqaruv hisobotlarini muvofiqlashtirish va tayyorlash bilan bog’liq vazifalarni bajarishda yordam berish;
  • SCAC pudratchilarini ro’yxatga olish tizimini veb-texnologiyalardan foydalangan holda jamoatchilik uchun ochiqligi nuqtai nazaridan baholash;
  • SARHP va ARHPga nisbatan milliy xarid tizimlarining joriy amaliyotlari va davom etayotgan islohotlarining tahlili.